18 February 2014

Sesi taklimat kursus dan ice breaking

Pagi tadi saya menghadapi masalah untuk bangun tidur, bukan kerana ditindih makhluk halus, tetapi kerana suasana subuh di sini sungguh sejuk dan mendinginkan.  Buka tingkap dan nampak kabus ibarat di Bukit Tinggi, sungguh menyegarkan!

Di dewan makan kami dihidangkan kuey teow goreng, roti bakar dan cornflakes.  Usai bersarapan kami berjalan ke Blok Akademik B memandangkan Bilik Mini Theaterette, tempat kursus kami berada di situ.  Walaupun namanya agak pelik tapi bilik ini sungguh selesa dan cantik.  Aircond pun sejuk.  Berikut saya kongsikan beberapa keping gambar sewaktu sesi taklimat dan ice breaking.





Sesi ice breaking dimulakan dengan satu permainan bernama 1, 2, INSTUN!  Bagaimana cara permainannya biarlah rahsia.  Kemudian diikuti sesi pemilihan penghulu dan penghuluwati.  Saya telah dipilih sebagai penghulu dan Aishah sebagai penghuluwati.  Segan rasanya untuk memimpin peserta-peserta lain yang lebih senior dan berpengalaman dalam bidang tanah tetapi kepercayaan telah diberikan dan saya harus memberi yang terbaik, InShaaAllah.
Seterusnya kami dipecahkan kepada 4 kumpulan dan setiap kumpulan dikehendaki mencipta logo dan moto kumpulan untuk dipersembahkan kepada urusetia.  




Seronok agaknya berdiri di depan ni, semua asyik senyum je. Hehehe :-)

No comments:

Post a Comment

"Ramai orang takut menyuarakan keinginan mereka jadi mereka tidak pernah dapat apa yang mereka inginkan." (Madonna)